Pomyślnie dodano do koszyka

Przejdź do koszyka
Kontynuuj zakupy

Pomyślnie dodano do koszyka

Przejdź do koszyka
Kontynuuj zakupy

Wystąpił błąd: upewnij się, że wybrałeś produkt

do kasy suma: 0,00 zł
ASORTYMENT:
PRODUCENCI:

Sport_Arsenal_logo

Finn_Bike_Citizens

Pletscher_logo

Pigeon_logo

One_logo

Etape_logo

Axon_logo

Progress_logo

NOWOŚCI:
Plecak Axon Asterix czerwony 12l
Plecak Axon Asterix czerwony 12l
179,00 zł
Plecak Axon Aktiv czerwony 15l
Plecak Axon Aktiv czerwony 15l
209,00 zł
Nakolanniki ETAPE 2110710
Nakolanniki ETAPE 2110710
84,90 zł

Sport Arsenal art. 263 bagażnik rowerowy na sztycę

Dostępność: Jest
Wysyłka w: 24 godziny
Cena brutto: 164,90 zł 164.90
ilość szt.
Zyskujesz 1 600 pkt [?]
dodaj do obserwowanych

Opis

Sport Arsenal logo

Sport Arsenal art. 263 bagażnik rowerowy na sztycę, seria SNC


Produkty Sport Arsenal dzielą się na 4 klasywięcej informacji w zakładce Klasy produktów Sport Arsenal.
  • LRC - seria podstawowa, rekreacyjna
  • SNC - seria zaawansowana
  • EXPEDICE - najbardziej wytrzymałe, 100% wodoszczelne sakwy wyprawowe
  • W2B - bikepacking - spakuj się na lekko. sakwy mocowane bezpośrednio do roweru, bez bagażnika
Seria SNC - ogólna charakterystyka i przeznaczenie:
 
Zaawansowana turystyka: seria SNC jest przeznaczona dla turystów rowerowych, którzy poruszają się w różnorodnym terenie (szosa, szuter, drogi polne, leśne itp.) oraz wymagających od sprzętu bardziej zaawansowanych rozwiązań.

Główne cechy: system modułowy, możliwość konfiguracji i regulacji objętości, system nośny pozwalający na szybkie, wygodne i stabilne zaczepienie sakw do bagażnika, pasy kompresyjne, stabilność bagażu, łatwy dostęp do bagażu.

Art. 263 seria SNC- opis produktu:

Przeznaczenie:

  • tylny, uniwersalny bagażnik na sztycę, do przewozu lekkiego bagażu
  • idealny w sytuacjach, gdy do roweru nie można zamontować standardowego bagażnika
  • obniżone mocowanie
  • występuje również w wersji z podwyższonym mocowaniem (art. 261) albo prostym mocowaniem (art. 262) - wersję należy dopasować do rozmiaru ramy rowerowej i koła
  • nie nadaje się do sztyc z kompozytu węglowego
  • nie jest przeznaczony do montażu fotelika do przewożenia dziecka

Kolor:

  • czarny

Nośność:

  • gwarantowana przez producenta, konstrukcja testowana na urządzeniu testującym TMSA
  • 7 kg (nośność jest z reguły ograniczona wytrzymałością sztycy i wagą rowerzysty)

Wymiary:

powierzchnia załadunkowa:

  • długość: 35,7cm
  • szerokość: 12cm

Waga:

  • 782g

Materiał i budowa:

  • stop aluminium 6061 (AW-6061) spawany metodą TIG AL
  • wysoka sztywność przy niskiej wadze

Kompatybilność:

  • mocowany na sztycę bez użycia narzędzi, za pomocą szybkozamykacza
  • do sztycy o średnicy 25,4-32 mm (w komplecie zestaw podkładek)
  • idealny do sakw art. 450, 505 oraz do przewożenia np. śpiwora lub namiotu
  • kompatybilny z sakwą 550, lecz bez możliwości użycia tej sakwy jako trzykomorowej (brak bocznych wsporników)
  • do bagażnika można zastosować sakwy innych firm, jednak kompatybilność nie jest gwarantowana
  • nie nadaje się do sztyc z kompozytu węglowego
  • nie jest przeznaczony do montażu fotelika do przewożenia dziecka

Wyposażenie:

  • gumka ze stoperem, do przypięcia lekkiego bagażu
  • zestaw podkładek do montażu na sztycę


Rady przed zakupem:

  • upewnij się, czy ten model będzie pasował do Twojego roweru
  • wybierz odpowiedni dla siebie produkt: zobacz zakładkę Porównanie produktów
  • zobacz zakładkę Klasy produktów Sport Arsenal i dowiedz się więcej o seriach produktów ich przeznaczeniu: LRC, SNC, EXPEDICE, W2B

Galeria zdjęć

Produkty powiązane

Opinie klientów (0)

do góry

Klasy produktów Sport Arsenal

Sport Arsenal logo


Sport Arsenal LRC logo

LRC - rekreacja

Seria LRC jest idealna dla osób wybierających się od czasu do czasu na rekreacyjne wycieczki, jak również dla mniej wymagających turystów rowerowych, preferujących jazdę po szosach i łatwych do przejechania drogach, z maksymalnym ciężarem do kilkunastu kg.

Główne cechy: najniższa cena, proste rozwiązania.

Sport Arsenal LRC - opis


Sport Arsenal LRC - opis


 

Sport Arsenal SNC logo

SNC - zaawansowana turystyka rowerowa

Zaawansowana seria SNC jest odpowiednia dla użytkowników wymagających od sprzętu większych możliwości: wygody użytkowania, stabilności, wszechstronności i bardziej zaawansowanych rozwiązań, niż oferuje podstawowa seria LRC.

Dzięki zaawansowanej budowie, produkty serii SNC są przeznaczone na wyprawy w trudniejszych warunkach, trwające od kilku dni do tygodnia.

Bagażniki są wykonane z dobrej jakości stopów aluminium 6061. Prezentują dobry stosunek wagi do nośności.

Sakwy umożliwiają różne warianty ułożenia bagażu, łatwy dostęp do poszczególnych rzeczy a równocześnie odpowiednie rozmieszczenie ciężaru na rowerze. Uszyte są z nieprzemakalnego materiału PES z dobrej jakości warstwą PVC. Dodatkową ochronę przed zamoknięciem można uzyskać dokupując wodoszczelną wkładkę skonstruowaną na bazie worka żeglarskiego lub pokrowiec przeciwdeszczowy.

W skrócie: seria SNC jest przeznaczona dla turystów rowerowych, którzy poruszają się w różnorodnym terenie (szosa, szuter, drogi polne, leśne itd.) oraz wymagających od sprzętu bardziej zaawansowanych rozwiązań.

Główne cechy: system modułowy, możliwość konfiguracji i regulacji objętości, system nośny pozwalający na szybkie, wygodne i stabilne zaczepienie sakw do bagażnika, pasy kompresyjne, stabilność bagażu, łatwy dostęp do bagażu.

Sport Arsenal SNC - opis

Sport Arsenal SNC - opis


 

Sport Arsenal seria Expedice logo

EXPEDICE - wyprawy rowerowe

seria sakw i bagażników EXPEDICE została zaprojektowana specjalnie dla kilkutygodniowych wypraw, podczas których podróżuje się z ciężkim bagażem bez możliwości uzupełnienia zapasów.

Odpowiednio zaprojektowana konstrukcja bagażników zapewnia wysoką nośność i sztywność. Taka kombinacja jest gwarancją bezpiecznej jazdy i stabilności bagażu podczas kamienistych zjazdów a także podczas jazdy „na stojąco” przy podjazdach.

Konstrukcja sakw jest przejęta z worków używanych w żeglarstwie, to znaczy że są one w 100% wodoszczelne. Sakwa jest zaprojektowana tak, aby posiadała minimum szwów a materiał łączony jest poprzez zgrzewanie. System zamykania jest rozwiązany metodą rolowania, podobnie jak w workach żeglarskich.

W skrócie: seria idealna dla wymagających rowerzystów, którzy obrali ekstremalne trasy (np. górskie i kamieniste) bez względu na warunki pogodowe, z maksymalnym obciążeniem do ok. 44 kg (łącznie bagażnik przedni, tylny i sakwa na kierownicę).

Główne cechy: system modułowy, możliwość konfiguracji i regulacji objętości, system nośny pozwalający na szybkie, wygodne i stabilne zaczepienie sakw do bagażnika, pasy kompresyjne, stabilność bagażu, łatwy dostęp do bagażu, prosta budowa: brak kieszonek.

Całkowita wodoszczelność sakw, zgrzewane łączenia, najwyższa wytrzymałość materiału na przetarcia i obciążenie (do 15kg).

Sport Arsenal Expedice - opis

Sport Arsenal Expedice - opis


 

Sport Arsenal seria W2B bikepacking logo

Bikepacking W2B

Spakuj się na lekko. Alternatywa dla klasycznych sakw rowerowych.
 
Seria idealna do jazdy w trudnym terenie, a także do rowerów nieprzystosowanych do montażu bagażnika (szosowych, górskich).
 
Minimum bagażu, minimum obciążenia, maksimum przyjemności z jazdy!
 
Seria W2B dzieli sie na 3 kolekcje: Black, Camo, Special.

 

 

Sport Arsenal W2B bikepacking - opis

 

Porównanie produktów

Sport Arsenal logo

Porównaj sakwy Sport Arsenal przed zakupem i wybierz odpowiedni dla siebie model.

1. Sakwy kompaktowe

2. Zestawy dużych sakw na bagażnik

3. Sakwy na kierownicę

4. Sakwy i uchwyty na telefon

5. Sakwy do bikepackingu

6. Bagażniki

 

 

Informacje o producencie

 
Jak to wszystko się zaczęło

Założyciele firmy Bike Citizens: Daniel Kofler i Andreas Stückl.

Zakładając Bike Citizens, naszym celem było dzielenie się doświadczeniem zdobytym przez nas jako kurierów rowerowych oraz wartościową wiedzą na temat poruszania się rowerem po miastach.

Firma założona w roku 2011 przez dwóch kurierów rowerowych jako Bike City Guide, obecnie zatrudnia w austriackim mieście Graz ponad 30 osób oraz posiada swój drugi oddział w Berlinie.

Na początku nasza praca skoncentrowana była na rozwoju aplikacji Bike Citizens służącej do nawigacji rowerowej oraz uchwytach Finn pozwalających na montaż na smartfona na kierownicy roweru i wygodne korzystanie z aplikacji.

Obecnie działalność firmy, to już nie tylko uchwyty i aplikacja, ale również: narzędzia do analizy danych GPS dla miast, ocena projektów infrastruktury rowerowej, wspieranie firm promujących jazdę na rowerze, kampanie promujące rower jako środek transportu w miastach oraz wydawanie miejskiego magazynu rowerowego Urban Independance.

Nasza filozofia

Jazda rowerem oznacza dla nas wolność, niezależność i zdrowy styl życia. Chcemy ją wprowadzać do miast, dlatego angażujemy się w firmę Bike Citizens.

Dysponując wiedzą od kilkuset tysięcy użytkowników naszej aplikacji, przyczyniamy się do poprawy miejskiej infrastruktury rowerowej.

Poprzez korzystanie z naszych technologii i produktów, rowerzyści mogą mieć swój wkład w poprawę jakości życia w miastach.

Bike Citizens

Mimo że firma wyrosła już z wieku dziecięcego, nie straciliśmy naszej elastyczności i szczególnej atmosfery pracy.

Kierowani wspólną misją dzielenia się radością z jazdy na rowerze, pracujemy w składzie ponad 30 osób nad dalszym rozwojem naszych produktów.


 

"Widzieliśmy potrzebę pokazania ludziom korzyści z jazdy na rowerze"

Daniel Kofler i Andreas Stückl, założyciele Bike Citizens
 
copyright Bike Citizens
 
 
Aplikacja Bike Citizens Finn uchwyt na smartfon


 

Urządzenie testujące TMSA

Sport Arsenal logo

Testing Machine Sport Arsenal - logo

Urządzenie testujące TMSA (Testing Machine Sport Arsenal)

Co to jest TMSA?
TMSA (Testing Machine Sport Arsenal) jest urządzeniem skonstruowanym przez firmę Sport Arsenal, do testowania rowerów, ich komponentów i wyposażenia.

Firma Sport Arsenal zajmuje się produkcją sakw i bagażników rowerowych, a więc urządzenie przygotowane jest z myślą o testowaniu tych właśnie akcesoriów.

Dlaczego testujemy?
Celem testów bagażników jest ustalenie, czy produkt wytrzyma maksymalne dopuszczalne obciążenie w trudnych warunkach użytkowania, takich jak np. jazda po wyboistych drogach lub bezdrożach, jak również sprawdzenie gdzie są jego najsłabsze punkty.

W tym celu stosowane są dwa typy testów: zmęczeniowy i zniszczeniowy.
Ponadto na urządzeniu TMSA testuje się systemy nośne sakw i ich zachowanie przy wstrząsach wywołanych jazdą po wyboistych nawierzchniach.

Test zmęczeniowy:
Podczas testu bagażniki Sport Arsenal są obciążane do maksymalnej nośności + dodatkowe 5 kg.

W ciągu 8 godzin rower wraz z bagażnikiem i obciążeniem przejeżdża symulowaną nierówność 115200 razy, czyli 4 razy w ciągu sekundy.
Test ujawnia zawczasu wszelkie wady konstrukcyjne i wady materiału.
W przypadku, gdy produkt lub jego prototyp nie wytrzyma testu, wprowadzane są odpowiednie zmiany konstrukcyjne lub materiałowe, po czym test jest powtarzany.

 

Testing Machine Sport Arsenal

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl