

LRC - rekreacja
Seria LRC jest idealna dla osób wybierających się od czasu do czasu na rekreacyjne wycieczki, jak również dla mniej wymagających turystów rowerowych, preferujących jazdę po szosach i łatwych do przejechania drogach, z maksymalnym ciężarem do kilkunastu kg.
Główne cechy: najniższa cena, proste rozwiązania.



SNC - zaawansowana turystyka rowerowa
Zaawansowana seria SNC jest odpowiednia dla użytkowników wymagających od sprzętu większych możliwości: wygody użytkowania, stabilności, wszechstronności i bardziej zaawansowanych rozwiązań, niż oferuje podstawowa seria LRC.
Dzięki zaawansowanej budowie, produkty serii SNC są przeznaczone na wyprawy w trudniejszych warunkach, trwające od kilku dni do tygodnia.
Bagażniki są wykonane z dobrej jakości stopów aluminium 6061. Prezentują dobry stosunek wagi do nośności.
Sakwy umożliwiają różne warianty ułożenia bagażu, łatwy dostęp do poszczególnych rzeczy a równocześnie odpowiednie rozmieszczenie ciężaru na rowerze. Uszyte są z nieprzemakalnego materiału PES z dobrej jakości warstwą PVC. Dodatkową ochronę przed zamoknięciem można uzyskać dokupując wodoszczelną wkładkę skonstruowaną na bazie worka żeglarskiego lub pokrowiec przeciwdeszczowy.
W skrócie: seria SNC jest przeznaczona dla turystów rowerowych, którzy poruszają się w różnorodnym terenie (szosa, szuter, drogi polne, leśne itd.) oraz wymagających od sprzętu bardziej zaawansowanych rozwiązań.
Główne cechy: system modułowy, możliwość konfiguracji i regulacji objętości, system nośny pozwalający na szybkie, wygodne i stabilne zaczepienie sakw do bagażnika, pasy kompresyjne, stabilność bagażu, łatwy dostęp do bagażu.



EXPEDICE - wyprawy rowerowe
seria sakw i bagażników EXPEDICE została zaprojektowana specjalnie dla kilkutygodniowych wypraw, podczas których podróżuje się z ciężkim bagażem bez możliwości uzupełnienia zapasów.
Odpowiednio zaprojektowana konstrukcja bagażników zapewnia wysoką nośność i sztywność. Taka kombinacja jest gwarancją bezpiecznej jazdy i stabilności bagażu podczas kamienistych zjazdów a także podczas jazdy „na stojąco” przy podjazdach.
Konstrukcja sakw jest przejęta z worków używanych w żeglarstwie, to znaczy że są one w 100% wodoszczelne. Sakwa jest zaprojektowana tak, aby posiadała minimum szwów a materiał łączony jest poprzez zgrzewanie. System zamykania jest rozwiązany metodą rolowania, podobnie jak w workach żeglarskich.
W skrócie: seria idealna dla wymagających rowerzystów, którzy obrali ekstremalne trasy (np. górskie i kamieniste) bez względu na warunki pogodowe, z maksymalnym obciążeniem do ok. 44 kg (łącznie bagażnik przedni, tylny i sakwa na kierownicę).
Główne cechy: system modułowy, możliwość konfiguracji i regulacji objętości, system nośny pozwalający na szybkie, wygodne i stabilne zaczepienie sakw do bagażnika, pasy kompresyjne, stabilność bagażu, łatwy dostęp do bagażu, prosta budowa: brak kieszonek.
Całkowita wodoszczelność sakw, zgrzewane łączenia, najwyższa wytrzymałość materiału na przetarcia i obciążenie (do 15kg).



Bikepacking W2B
Spakuj się na lekko. Alternatywa dla klasycznych sakw rowerowych.
Seria idealna do jazdy w trudnym terenie, a także do rowerów nieprzystosowanych do montażu bagażnika (szosowych, górskich).
Minimum bagażu, minimum obciążenia, maksimum przyjemności z jazdy!
Seria W2B dzieli sie na 3 kolekcje: Black, Camo, Special.
